Måndag igen..

Nu är klockan 07.20, killarna har åkt iväg med skolskjutsen, Roger har åkt till jobbet.
Kvar är jag, njuter av min egen stund innan jobbet!

Lyssnar på Martin Stenmark, gillar hans röst och texter.
Jag är så glad, Roger har installerat en stereo och högtalare i min bil. Han har till och med byggt en bas låda i bakluckan!
Mickes snälla flickvän Mona, har hjälpt mig att bränna ut tre olika Lisa Ekdahl skivor, som jag ska ha i bilen!
Så nu är det bara att tuta och köra!!

Utanför fönstret regnar det, lite trist just den här veckan om det blir regn, eftersom vi ska till Mettinge.
Jag kommer att åka fram och tillbaka, tillbringa dagarna därute. Endel av oss personal stannar kvar över natten, endel stannar till och med hela veckan.
Jag vill hem till min familj!

Nu ska jag sätta in en av martin Stenmark låtarna, måste ju dela med mej av honom..
 Ha en jätte bra dag alla ni som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0