Mammas födelsedag!

Denna bild tillägnar jag min mamma, som fyller år i dag! GRATTIS!!!
Imorgon åker vi upp till Borlänge för att gratulera henne, och umgås. Äta hennes goda mat!!

Jag sitter vid min dator, huset är tyst och alla sover.. bara jag och katterna är vakna..
Om en halvtimme ska jag och Bodil ta våra stavar och trava runt innan jobbet.. Jag har faktiskt träningsvärk i axlarna., har ju inte gått med stavarna på hela semestern..

Nu ska jag titta på nyhter och väder. Hoppas ni alla får en toppen dag och njuter av regnet!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Vill du ha gratis presentkort på kicks? Då har jag ett skitbra tips, registrera dig på gratismakeup. Det går till så att du samlar poäng genom att värva andra och besöka hemsidor, sen byter du poängen mot presentkort. Riktigt smart faktiskt. Testa http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5434



Ha en fin dag.

2008-08-07 @ 07:36:46
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0