Intressant kurs!

 Det ligger mycket i detta, det gäller att så många frön och vårda dem o vattna dem. Detta måste vi också göra i våra relationer till andra människor!

Igår kväll var jag på en jätte intressant kurs, del 1 till retailer inom Forever. Kursledaren var en härlig kvinna!, driftig full med poitiv energi, och väldigt mån om att vi verkligen ska lära oss allt från grunden. Att vara sann och påläst, och väldigt service inriktad, är viktigt när man arbetar i detta företag! Vi jobbar för ett seriöst företag, och vill ha seriösa kunder!

Vi har fått ett häfte med 3 sidor information m.m om vår fantastiska Aloe Vera juice, som jag ska läsa upp för 15 personer innan nästa kurs tillfälle som är den 11 September!!

Ja, gud vad det här är roligt och inspirerande!

Idag ska min Roger jobba över, så idag är det jag som handlar och lagar mat. Imorgon är det Rogers tur igen, för jag ska till Fredriksdal igen kl 18.00. Jag är inbokad på Coatch möte. ( Kursledaren )

Nu ska jag hälla upp en till kopp kaffe och titta på nyheterna innan jag åker till Mättinge.
               Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0