Hemma igen

Igår kväll kom vi hem, efter en trevlig helg hos min mamma i Borlänge!
Med oss hade vi en massa möbler som vi fått, så nu har vi jättefint i vardags rummet. Återstår att göra ordning i olivers rum, han har fått möbler och en ny säng!

Jag ska hoppa in och jobba extra i eftermiddag, kväll och natt, så jag kommer inte hem igen förrän imorgon vid 16.00..

Det är grabbarnas sista vecka på sommarlovet, dom ser inte fram emot skolstarten. Hoppas det blir bra när dom väl kommer igång.
Roger började jobba idag, även hans semester har tagit slut. Sakta men säkert håller sommaren på att ta slut..

Jag inväntar lite Aloe vera beställningar, de ska komma nu i veckan. Jag har 12 dunkar Alove Vera Gel juice i den ena beställningen, och en massa härliga olika cremer i den andra. Jag har beställt en del till mej själv  också!!

Nu ska jag se nyheterna och sen packa ner lite nattlinne, neccesär m.m, för att sen ge mig ut på morgonpromenad!
Precis nu tittade solen fram.. häääärligt!!!
Ha en kanondag allihop!
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0