Hej Fredag.

 
En vecka till har gått mot sitt slut. Imorgon ska jag jobba extra hela dagen, från 8.00 till 21.00, men på Söndag är jag ledig!  Det är kul att hoppa in extra, bara man inte gör det för mycket.
Roger jobbar också på Lördag, men bara halvdag.  Oliver och Ludwigs sommarlov är inne i de sista dagarna... de vill inte börja skolan igen.. Jag minns så väl hur det var i den åldern.
Jag ville helst ligga kvar i sängen, tyckte omgivningen hade alledes för mycket krav på mej.. och alla läxor som fullständigt kvävde mej.... Speciellt i 8an som Oliver börjar i nu..

Jag ska stötta o peppa dom på alla sätt möjliga. Vi får hitta oss små guldkanter runt omkring, så vi har lite kul att se fram emot!

Min guldkant just nu, är mitt nya roliga jobb i Forever! Pysslar lite kring Aloe Vera lite varje dag, funderar och planerar för framtiden.

Utanför fönstret lyser solen in, och det känns så skönt. Idag är tredje dagen som jag inte promenerar på morgonen...
Bodil är sjuk, och jag har bestämt mig för att lata mig istället för att gå själv. Mycket pga av att jag inte har nån musik inladdad i min nya telefon...
Jag ska be mina söner att hjälpa mej med det.
Nu ska jag avsluta detta inlägg med en gammal goding!
Elvis Presleys fina och sorgliga låt "You are always on my mind", Som han skrev efter skilsmässan med Pricilla.
Luta er tillbaka och njut av hans röst................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0