Härligt kvällsbad!!

Har nyss klivit upp ur ett härligt skumbad, och smörjt in fötterna med Aloe Veras härliga Propolis creme!
Har även smörjt in ansiktet med Moisturing creme, Hääärligt!!

Jag har bäddat rent i killarnas sängar, och innan vi lägger oss ska Roger och jag också byta lakan i vår säng. Imorgon bitti börjar allvaret igen för Oliver och Ludwig, de skulle nog ge vad som helst för att få längre sommaarlov..

Imorgon flyttar hela vår verksamhet ut till Mettinge, en fin semesterby som ligger mot Nyköpings hållet, Den är handikapp anpassad och ligger vackert.

Jag är så glad och stolt!!!!; min äldste son Mikael har fått möjlighet att jobba extra här i byn!
Han ska gå introduktion nästa vecka. Det behövde han.

Nu ska jag äta lite kvällsmat. Sov så gott ni alla!
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0