Ett gott skratt!!

Min älskade dotter övningskörde ikväll, och jag satt i baksätet..
Hon skulle starta i backe, och fick 17 motor stopp!!!  Jag kunde inte hålla masken förståss, och höll på att dö av skratt.. som tur var skrattade hon med...

Om ett gott skratt förlänger livet, så lär jag bli väldigt gammal..
Jag har varit och handlat lite cola chips med mera, till ungdomarna i helgen. Sandra Daniel Mikael och Mona ska ha filmkväll imorgon här hemma när vi åkt till Borlänge.
På Lördag ska Sandra och Daniel på hans mammas 40 års fest, då får Mikael och Mona huset för sig själva till på Söndag när vi kommer hem.

Kan inte låta bli att sätta in denna gulliga bilden..
Nu hoppas jag ni alla kommer sova gott, inklusive mej själv, för jag sov inget vidare i natten som var..
Natti

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej kära Maria!

Jag saknar dig redan, tack så mycket för senaste bloggkommentaren, det är sant jag älskar att skriva dikter. Oh vad mysigt då kan vi ha filmkväll imorgon, låter supertrevligt! Ha det så fint i Borlänge så ses vi. Många kramar från svärdotter

2008-08-07 @ 21:00:02
URL: http://morisweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0