En ny dag

Känner mig riktigt stolt idag!, Jag har gjort ett godkänt teori prov, 25 poäng av 25 möjliga, inom mitt nya företag Forever, Aloe Vera. Jag är nu teoretiskt klar som Retailer!
Detta är så himla kul, jag känner mig så peppad och entusiastiskt till detta.
Tycker att hela affärsverksamheten är ett jätte bra koncept, det finns stora förtjänst möjligheter och mycket roligt att uppleva!  Bäst av allt är förståss produkterna! Jag gillar verkligen Aloe Vera produkterna!

Jag börjar sakta men säkert bygga upp min egen kund krets.  Kul!
Nu hinner jag inte skriva mer, måste kolla in morgon nyheterna innan jag ska kila iväg till jobbet!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag =)

2008-08-14 @ 08:02:09
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0