Crazy day...

Ja, igår var en rörig, stressig och ändå en ganska bra dag...

Natten till igår så sov jag på jobbet, började jobba 5.45. Vid 10 åkte vi med jobbet till Ikea, vi hittade allt vi skulle ha, men guuuud vad trött jag var i bussen påväg hem!. Handlade lite mat på Ica.

Väl tillbaka på jobbet, satte vi igång med nästa uppgift, göra matsäck till mina arbetskompisar som ska ut på sjön idag. Det gick fint, vi hann färdigt i god tid innan vi skulle sluta arbetsdagen.

Nåja, kvart över 4 kom jag hem, i hallen står två lådor med Aloe Vera produkter, som väntade på att levereras!
Släpade upp allt och gick igenom vem som skulle ha vad..

Min älskade Roger kom hem, med sig hade han sin dotter Jenny som skulle äta med oss osv. Så, han satte igång med maten; Jag lassade in några Aloe Vera Juicer i bilen som skulle till Järna och körde dit..

Jag överlämnade en av Juicerna till min vän, MEN det var såklart fel smak!.....  Hon ville ju ha den hon beställt, och det skulle hon ju förståss ha!

Vad att göra?, vi bestämde att hon följer med mej hem och får sin rätta dunk, och sen skjutsar vi henne till tåget..
I bilen kom jag på,  Hoppsan- jag har visst glömt att äta idag....7 timmar sedan sist...Just det ja... jag har diabetes, inte bra!..

Väl hemma igen, insulin och mat i en rasande fart.
Då kommer min älskade dotter Sandra, Daniel och hennes bästis Millan på besök!
Trevligt!, men har nog inte så mycket tid för samkväm- massor återstod att göra denna märkliga dag..

Ungdomarna sköter sig själva, äter ser på tv och dricker kaffe..
Sandra kom på att hon kunde övningsköra till Gnesta..hmmm.. perfekt...då kunde hon köra min vän till 19.45 tåget!!

Okey, då kunde vi ta itu med endel av kaoset här hemma... Olivers rum är i en enda röra.
Han har fått nya möbler av sin mormor, så han har plockat ur alla sina miljoner saker från de gamla hyllorna..
Hjäääälp!

Vi flyttade möbler, härifrån till grannen Stefan, från Olivers rum till hallen osv...
Vi har massor kvar att göra innan det blir klart, ändå höll vi på till 22.30..

Klockan 23 stöp vi isäng, och inatt har jag sovit som en gris!

En ny dag har börjat, solen skiner in genom fönstret..
Jag fick en massa intressant litteratur från Aloe Vera som jag ska börja läsa!

Ja, ibland blir livet lite kaotiskt och stressigt..
Det är dags att ringa min vän Annika och beställa tid för en Taktil!, det gör susen för stress.
Ha nu en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0