Coatch möte med Maj

Igår kväll var jag på ett intressant cochmöte, med Maj, som håller i utbildningen jag går på.
Det är en fantastisk kvinna som verkligen vet vad hon vill. Hon har nått långt inom vårt företag Forever living products!, och det har hon gjort genom hårt arbete och en positiv inställning!

Sådana människor gillar jag att ha omkring mej!,

Idag har jag tagit ut en semesterdag, jag ska besöka min Ludwigs skola på morgonen.
Vad jag ska göra på dagen har jag inte bestämt än, kanske luncha med nån...
Klockan 14 har jag lovat hämta Oliver i skolan, så han slipper vänta på skolbussen idag!

Sedan på eftermiddagen, åker Jag och Roger till Västerhaninge, till hans syster Carina.
Vi ska en mysig kväll har vi tänkt, med god mat och ett glas vin.

På Lördag ska vi till min svärfars lägenhet och tömma den på resterande möbler och grejer. Min Svärfar har flyttat till servicehus nu.
Vi beräknar vara hemma på Lördag kväll, och under tiden är grabbarna hos vår käre granne Stefan.

Ja, det är kul när det händer nåt annat, man behöver byta miljö ibland, om så bara för ett dygn..

Ha en fin dag!
                                   

Kommentarer
Postat av: Maj Brodin

Tack för de fina orden! Alltid trevligt att träffa medvetna och tänkande individer - och du är verkligen en av dem!

kram tills vi ses igen

2008-09-11 @ 22:47:33
URL: http://www.majbrodin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0