Ännu en dag!

Det har blivit Torsdag, för mej är det sista arbetsdagen den här veckan. Jag har tagit ut en semesterdag för att vara med i Ludwigs skola.

Ikväll klockan 18 ska jag på coatch möte, i Fredriksdal, Forever living products såklart!!

Vi ska åka båt idag med jobbet, hela dagen!.. förra gången blev jag ganska sjösjuk...
Vädret vet jag inte heller hur det ska bli, regn? märks det att jag är måttligt inspirerad till båttur idag?

Jag är så nyfiken att jag kan spricka!!!!, igår var Sandra och hennes Daniel här, på kvällen när dom kom hem, skulle Sandra få sin försenade födelsedags present av honom!,  han har smusslat med den i flera dagar, och hur jag än försökt, har jag inte lyckats få ur honom vad det är....

Jag ska ringa henne innan jobbet!!!!

Mikael har sovit hos sin flickvän inatt. De kommer bägge hem i eftermiddag. Vi har köpt och installerat en digital box i hans rum igår, så när han kommer hem har han tv med många kanaler i sitt rum!

Nu ska jag pussa på mina grabbar en stund. Ha det så bra under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0