2 dagar semester kvar...

Ja, nu drar det ihop sig.. ser fram emot att gå tillbaka till mitt jobb, älskar det jag gör!
Samtidigt är det så skönt att vara ledig...
Jag ska avsluta semestern med nåt trevligt i allafall: Flera av mina vänner kommer hem till mig på lunch imorgon, med Aloe Vera tema.

Jag har registrerat mej som försäljare nu, och skickat iväg den första beställningen. Tycker detta är jätte roligt.., jag har fixat lite prislistor, gjort Aloe Vera visitkort o vykort m.m.

Funderar på vad jag ska bjuda på imorgon.. vet inte ens hur jag ska ta mig till affären idag... Vi har bara en bil än så länge ( Min svarta fina golf är fortfarande under reparation...)
Roger och grabbarna är på Manntorp och kollar in bil racing!

Micke o Mona är hemma just nu, men de ska iväg i eftermiddag. Så det är ganska lugnt och tyst nu.. ganska skönt faktiskt!
Ja, det var allt för denna gång!  Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0