Uppsala

Min lillebror ringde igår, vi konstaterade att det var alledes för länge sen vi sågs!
Hur vi än vände och vred fick vi inte till hur vi alla skulle kunna träffas samtidigt.., min käre Roger måste jobba - Ludwig ville inte missa maj brasan i byn - Micke, Mona och Sandra orkade inte åka iväg någonstans..
Så - nu åker jag och Oliver! Har beställt tågbiljetter till Onsdag eftermiddag, sen åker vi tillbaka på Fredag efter lunch.  Det ska bli jätte kul, och jätte skönt att komma bort ett tag från byn.

Det också roligt att få möjlighet att åka ensam med Oliver, bra att vi får lite egen tid med varandra.
Min bror är verkligen underbar - älskar honom så det gör ont..  Jag är så glad för honom, och hans hustru och de underbara barnen dom har - Som jag är faster åt!!!

Ha en fin dag i solen!
                                          image162 Roger o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0