Underbar musik

Är hos min käre lillebror i Uppsala. Han lägger sina barn, oh undertiden har jag fått låna hans hörlurar med underbar musik!
Jag lyssnar på Lars.Winnerbäck och Lisa Ekdahl, en super kombination!!!
Jag ryser av välbehag, älskar hennes speciella lite naiva röst- gillar hans jämna behagliga toner och sedan de tänkvärda texterna... Fantastiskt helt enkelt!
Jag lyssnar från en live spelning i Linköping, tror inte det finns på skiva; får njuta medan jag är här!
Jag måste leta upp lite mer bra musik och ladda in i mobilen, som jag kan njuta av på tågresan hem på Fredag!

Det blev ingen majbrasa för oss här i Uppsala.., vi iddes inte gå ut för vi åt middag så sent. Men vi överlever nog ändå.   Ha en fortsatt fin Valborg !
          

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

VEM ÄR KÄNDISEN? gissa i min blogg http://metrobloggen.se/queenie, och bli länkad i 4 dagar

2008-04-30 @ 20:46:22
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0