Taktil

Ikväll har jag varit hos min vän Annika. Hon gav mej taktil. Det är en så avstressande och härlig behandling! Jag brukar vanligtvis gå till henne regelbundet, hon tar kompis pris, så ibland går jag varje vecka. Nu var det alledes för länge sen sist, flera månader sen. Hittils i mitt liv är det ingenting annat som fått ner min stressnivå så mycket som taktil. Jag rekmmenderar det verkligen!!
Läs mer om taktil beröring på : www.beroring.se
Jag är väldigt duktig på att stressa- både när jag behöver och inte.. Jag är också väldigt rastlös av mej, vill att det händer nåt hela tiden..  Skulle nog behöva lära mej meditera eller nåt liknande, men det har jag inte tålamod för..
Nåja, synd att stressa upp sig för att man stressar... ha ha

Slänger upp lite bilder                                                                                                                Jag och Ludwig

 jag         Flisan   Frasse  image107   Min svärdotter    Sigge kattens grav  Jag

image111Roger o jag  image112Jag o mammaimage113Jag

image114Sigge katten innan han blev överkörd..Snyftimage115Roger jag o Ludwig                                    image116Jag min svägerska o Mathilda  image117min bror o jag 

Jag gillar att fota och använda dom på olika sätt. Har en digital kamera och kamera mobil, men nu har jag fått syn på en rosa digital kamera... den ska jag spara till absolut!

Sov gott alla ni som läser min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0