Semester drömmar

Att drömma är gratis.. vi har börjat fantisera om att ta med oss "smågrabbarna " och åka utomlands till sommaren. Det är ingen omöjlighet- skatte återbäring och extra jobb... Hmm, kanske kan det gå, kanske inte.
Nåja, vi lekte med tanken i Lördags och kollade runt på internet.  Tittade runt på många olika resmål- vi fastnade nog mest för Tunisien!
Rogers syster och hennes son är sugna på att följa med. Vi får väl se hur det blir- men det är härligt att drömma och planera..

         image122                                   image123  Tunisien


Det känns så underbart att vi har våren framför oss- idag verkar det vara lite kallt men solen lyser!!
Jag ska strax ta min walkman och ge mig ut på min morgonpromenad!
Vår älskade katt Flisan har fortfarande inte  fött sina ungar.. hon är trött och ligger mest stilla, samlar kraft kanske..   Hela familjen väntar spänt!
Min kära svärdotter åkte hem igår för att "hälsa på" sina föräldrar. Hon kommer nog snart tillbaka.
Vi har kommit varandra nära, det är en underbar tjej! Jag är så lycklig att min son har henne!!
Börjar sakna min bror också, det var för länge sedan vi träffades!, men vi ska få till det nån helg.  Ofta jobbar jag extra eller så har han annat för sig. Det blir lite pussligt när man har barn och jobb.
Nu måste jag ge mig iväg!                         Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0