Sandra och jag

Min älskade dotter har nyss åkt hem till sig, efter en helg hos oss i Vårdinge.
Precis så gammal som hon är nu, var jag när hon föddes!
Det slår mej ibland hur lika vi är, inte utseendet så mycket, men på insidan. Jag förstår hur hon tänker och känner, och kommer så väl ihåg hur jag levde och fungerade i hennes ålder; herregud- börjar jag bli gammal eller?.... Nej såklart inte- bara lite uppmärksam på vissa saker..

Vilken obeskrivlig lycka det är att ha en dotter, (inte mindre lyckligt att ha söner, men det skriver jag om en annan gång, får alltid dåligt samvete när jag skriver om ett av barnen, är rädd att någon av dem ska känna sig mindre älskad eller nåt. JAG ÄLSKAR VART OCH ETT AV BARNEN PRECIS LIKA MYCKET!!!)

Jag undrar just när hon kommer bli mamma, jag tror det tar några år till..  jag hoppas det för hennes skull så hon hinner leva livet först. Resa, tänka på sig själv m.m

Men jag längtar till den dagen jag får barnbarn!!
Vilken tur att jag fått katt ungar... jag får njuta av att vara katt mormor!!

Ha en fin kväll allihop!

                        image160
                                        VÅR KATTUNGE ROSSI VALENTINO FÖDD 14 APRIL 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0