Katt snack..

Just nu är jag väldigt uppfylld av katt liv!, såklart när jag blivit katt mormor..
Flisan visar sig vara en så fin mamma. Imorse när vi vaknade låg hon och sträckte ut sig på mattan bredvid vår säng, ungarna låg och sov i kojan. Men så fort en unge började pipa så skyndade hon genast dit!
Vi har ju lämnat henne ungarna mycket lugn o ro, vi har bara kikat in i kojan nyfikna som bara den..
Idag ska vi nog våga oss på att försiktigt titta lite närmare på dom- Flisan vekar vara helt trygg med att vi är där. Igår fick vi lyfta ungarna för att byta handduk under dom, och Flisan satt lugnt och tittade på:
Min kära dotter blev så lycklig igår. Hon lyckades övertala sin pojkvän att dom skulle ta hand om en av ungarna.  Hon ville absolut ha den vita- Snövit.
Vi har inte bestämt än vilken av dom vi ska behålla.Det finns en orange, en svart ( lik Frasse ), och en som verkar vara en kopia av sin mamma- en "mini Flisan".

Skriver mer sen, dags för min morgon promenad!
                                Ha det så himla bra  allihop

Kommentarer
Postat av: Mona

Naaw gud vad gulligt!, åh längtar tills jag får se kattungarna. Kattmormor :) och en underbar svärmor är du

2008-04-16 @ 16:52:33
URL: http://morisweet.blogg.se
Postat av: carina

Nämen, kattmormor?? Pälsmormor hette det väl?

Himla kul att allt gått bra i alla fall...

Kram svägerskan

2008-04-17 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0