Indian sommar??..

Pratade med en arbetskamrat igår. Han berättade att det är ett "indian camp" i Estland i sommar! 
Någon gång i Juli från en Torsdag till Söndag.  Jag skulle SÅÅÅ gärna vilja delta i det!!
Men än så länge har jag inga priser eller detaljer alls, han skulle mejla det till mej.  Det vore bara så himla intressant att få vara med om, jag skulle bli överlycklig om jag skulle få till det! Undrar om nåt av barnen skulle vilja hänga med?, nja knappast troligt.. De tycker nog att jag är lite knasig med mitt indian intresse..

Nåja, jag ska kolla upp det närmare och sen får vi se hur det blir..
Titta vilka vackra bilder..

                image163   image164


                Nu ska jag köra min son till tåget, sen ska jag vidare till Järna på förmiddagen.
 Ha en underbar dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0