Indian bilder

Jag var inne på en sida - www.amuletten.net . Där hade dom massor av fina indian prylar. De säljer affisher som är helt underbara!!  Titta här får ni se..

image132image133image137image138image139

Jag tycker indianer är så vackra.. deras tankar och syn på livet och jorden är vackra.. det dom står för är vackert.. Någon gång i mitt liv hoppas jag kunna resa till ett reservat och stanna där någon månad. Ta mig tid att lyssna och tillbringa tid med dom. Ta del av deras kultur, höra deras berättelser, äta deras mat m.m
Det är ingen orealistisk önskan - den borde gå att genomföra!!

Indian temat i min blogg, kommer säkerligen att dyka upp lite då och då!

God natt allihop

Kommentarer
Postat av: KLARA

ha en bra kväll (: gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller!

2008-04-19 @ 22:28:38
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0