Fredag igen!

Flisan verkar lite piggare  och starkare nu, men nu har hon börjat med nåt märkligt..
Hon bär runt på ungarna- verkar orolig.. Bilfärden och veterinär besök igår kanske gjorde henne otrygg och orolig..  Hoppas detta ska gå bra..

Frasse katten lever sitt vanliga katt liv på andra sidan dörren- helt omedveten om all dramatik här..
Just nu är han ute och leker.

Idag slutar jag jobba redan klockan 14! Så underbart. Min käre man ska ut och äta med arbetskompisar ikväll, så jag och barnen åker med grannen Stefan till Skärholmen. Jag ska köpa ett par Heelys till Ludwig, som jag lovat. ( Heelys är ett par gympaskor med inbyggda hjul i hälen )
Sedan äter vi middag där, så slipper vi disk och allt idag, HÄRLIGT!!!

Strax ska jag ge mig ut på promenad, solen lyser!  Idag får jag sällskap av en tjej här i byn.

Må gott!

                                image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0