Fånga dagen



image79 

Man måste fånga dagen!, när man glömmer det rusar man fram och nästa dag har man ingen aning om var dagen tog vägen...Varje dag är unik- även om den ibland förefaller tråkig eller meningslös.
Den här Lördagen har det hänt massor, jag har umgåtts med min familj och vi har fixat trädgården tillsammans. Sedan lagade jag ris, och kycling i curry gräddsås. Vi var 9 personer till middagen. Min kära dotter och hennes Daniel dök upp på eftermiddagen och sover här inatt.
Tyvärr måste jag lägga mej ganska tidigt, ska jobba imorgon bitti.
Hoppas vädret fortsätter att vara så här underbart imorgon också.
Ha det så bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Kvinnafrumamma

Här är det tyvärr regnigt idag=(

Ha en bra dag!

2008-04-06 @ 10:24:05
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0