Det gör ont..

Som jag skrivit i tidigare inlägg- Jag hatar avsked! Det blev extra tydligt igår när min käre arbetskamrat jobbade sin sista dag. Jag klarade helt enkelt inte av att säga adjö som en normal människa..Jag fick lov att skynda iväg för att kunna hålla tårarna tillbaka; det funkade nästan.. ända till jag blev ensam. Då brast det och tårarna rann i mängder.
Han har varit min arbetskamrat i 6år. Alltid lojal,glad,hjälpsam. Han var en så god lyssnare, hade alltid goda råd,
var jätte lätt och rolig att prata med, intelligent och snabbtänkt. Ja det finns mycket positivt att säga_ Han är helt enkelt en mycket god vän. Vi kommer hålla kontakten, den saken är säker!
Helt klart är att jag måste hitta nåt sätt att hantera avsked på..
Nåja, livet går vidare. Som tur är har jag så fina och underbara arbetskompisar kvar, är så glad för dom!


jag   mamma o jag

ja det gör ont när man måste skiljas från sina vänner- man kanske inte kan göra så mycket åt det, utan bara ta sig igenom det. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0